Fotoalbum-levně.cz
ÚVOD KATALOG NOVINKY AKCE SLEVY VÝPRODEJ SKLADEM OBCHODNÍ PODMÍNKY KONTAKTY ODKAZY
HL. TEXT
VÝROBCE
ROZMĚR
VARIANTA
Eva Kremserová
Adresa
Eva Kremserová
Blahutovice 32
Jeseník nad Odrou
74101
ČR
76507793
DIČ CZ8152285515
jsme plátci DPH
Telefon 775240999
Mobil 775240999
.

OBCHODNÍ PODMÍNKY

. . .

Milé zákaznice, milí zákazníci, děkujeme, že jste se rozhodli nakoupit v našem internetovém obchodě Fotoalbum-levně.cz.

Náš rodinný obchod je na trhu od roku 2010, fotoalba jsme prodávali pouze jako doplňkový sortiment našeho dárkového e-shopu Radost od nás. Pro stále narůstající zájem o fotoalba, jsme si řekli, že si tento sortiment zaslouží samostatný e-shop a tak v roce 2014 spouštíme nový e-shop zaměřený pouze na fotoalba a doplňky - Fotoalbum-levně.cz.

Máte-li nějaké otázky, klidně se ptejte, rádi Vám je zodpovíme. Dotazy i objednávky vyřizujeme postupně, jak dojdou. Snažíme se vše vyřídit v co nejkratším termínu.

Objednávka - obratem po objednání Vám přijde potvrzující zpráva o přijetí objednávky, tato zpráva se generuje systémem automaticky. Dále Vám objednávku ještě potvrdíme a sdělíme předpokládanou dobou odeslání.

Pokud si vyberete zboží i na našem druhém e-shopu Radost od nás, můžete si napsat o sloučení objednávky. Odešleme za jedno poštovné. Stačí tuto informaci napsat do poznámky objednávky.

Objednávka s dodatkem - od roku 2014 může zákazník uvést dodatek nebo odchylku v objednávce, ve kterém požaduje například jinou barvu zboží než nabízíme. Tyto dodatky do objenávky prosím neuvádějte, protože zboží nabízíme ve všech dostupných barvách atd., které jsou k dispozici skladem nebo u dodavatele. Pokud by jste se chtěli na nějakou barvu, velikost atd. informovat, klidně se ptejte mailem nebo telefonicky, rádi dotaz zodpovíme.

Objednávku můžete stornovat do odeslání zboží, o stornu nás prosím informujte  na e-mailu info.radost@email.cz

Platba může být převodem na účet nebo na dobírku.

Dodání zboží – pokud je zboží skladem, je odesláno do dvou prac.dnů od připsání peněz na účet. Zboží na objednávku, bude zajištěno od dodavatelů na základě Vaší objednávky. V tomto případě doba dodání může být až 15 dní, ale samozřejmě se snažíme zařídit co nejkratší termín. Pokud nebude možné zboží dodat z důvodů skladové nedostupnosti u dodavatele, budeme Vás informovat a v případě zaplacení předem Vám bude platba vrácena.

Doručení proběhne v prac.dny v době obvyklé pracovní doby České pošty nebo PPL na adresu uvedenou v objednávce. Při objednávce nad 3000,- Vám doprava a balné nebude účtováno. Jestliže při převzetí balíku zjistíte, že je krabice či obal balíku poškozen, zkontrolujte si obsah přímo při převzetí. Zjistíte-li při rozbalení, že je obsah balíku rozbitý, učiňte neprodleně reklamaci u přepravce Geis nebo na Vaší poště (dle Vámi zvolené dopravy). Odpovědnost za porušení obalu nese přepravce.

Pojištění KŘEHCE - prosím nepodceňujte pojištění balíku KŘEHCE. Pojištění Křehké je možné u přepravy Českou poštou za příplatek, u přepravce PPL je v ceně. Pokud se zboží během přepravy poškodí a zboží je pojištěno, můžete toto u přepravce reklamovat (zboží balíme precizně, takže nebude důvod reklamaci neuznat). Pokud se zboží při přepravě poškodí a balík pojištěný křehce nebyl, nelze tuto situaci reklamovat.

Možný je i osobní odběr ve Slatině u Bílovce. V těchto případech se předem domluvíme.

SLOVENSKO - zboží je možno odeslat i na Slovensko. Na SLovensko na dobírku nezasíláme, pouze po připsané platbě na účet. Účet máme pro Slovenské zákazníky u banky Fio, aby byl bez poplatků za mezinárodní transakci. 

Na nové zboží se vztahuje záruční lhůta 24 měsíců.

V souladu s § 1829 odst. 1 občanského zákoníku může Spotřebitel odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží, a to bez uvedení důvodu a bez jakékoli sankce. Toto ustanovení zákona však nelze chápat jako možnost bezplatného zapůjčení zboží. V případě, že budete odstupovat od smlouvy, sdělte nám to prosím na e-mail info.radost@email.cz Zboží prosím pokud možno zasílejte v původním obalu, včetně dokladu o koupi (není podmínkou). Zboží nesmí být používané a nesmí být poškozené. Při dodání zboží v poškozeném, nekompletním či jinak znehodnoceném stavu i běžným používáním může Prodávající po Spotřebiteli zákazníkovi požadovat kompenzaci za snížení hodnoty vráceného zboží, tím není dotčeno právo spotřebitele na odstoupení od smlouvy bez jakékoliv sankce. Za znehodnocení zboží nemůže být považováno běžné poškození původního obalu, které vzniklo vybalováním zboží. Zboží prosím Vás nezasílejte na dobírku, nebude převzato. Náklady na dopravu zboží od zákazníka nehradíme.

Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel v souladu s ustanovením § 1837 občanského zákoníku nemá v případě, že: - dodávka zboží byla upravena podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu - dodávka zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit - dodávka zvukové nebo obrazové nahrávky, pokud byl porušen jejich původní obal - o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím.

Reklamace – Prodávající odpovídá za vady vzniklé po převzetí zboží v 24 měsíční záruční lhůtě. Životnost výrobku se nemusí krýt s pojmem záruční doba. Nadměrné nebo dlouhodobé opotřebení nemůže být reklamováno jako vada výrobku, tj. prodávající neodpovídá za vady vzniklé v důsledku běžného opotřebení nebo nedodržení návodu k použití.

Pokud se vada výrobku vyskytne, před zasláním zboží k reklamaci nás prosím prvně kontaktujte mailem.

Zboží zašlete na adresu: Eva Kremserová, Blahutovice 32, Jeseník nad Odrou, 74101.

Reklamaci můžete napsat volnou formou, uveďte prosím popis vady, Vaše jméno, příjmení, adresu, datum nákupu, datum reklamace a zdůvodnění reklamace. Přiložte doklad ke zboží. Pokud jej nemáte, napište prosím VS Vaší objednávky.

Možné způsoby vyřízení uznané reklamace:

• odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci;
• bezplatné odstranění vady opravou;
• přiměřenou slevu z kupní ceny; nebo
• vrácení kupní ceny

Lhůta pro vyřízení reklamace – nejpozději do 30.ti dnů od uplatnění reklamace zákazníkem, pokud se zákazníkem nebude dohodnuta delší lhůta.

Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů V případě vzniku sporu mezi spotřebitelem (kupujícím) ve smyslu § 419 občanského zákoníku, a prodávajícím, je spotřebitel oprávněn podat návrh na mimosoudní řešení sporu k České obchodní inspekci za účelem uzavření dohody s prodávajícím, prostřednictvím kontaktních údajů dostupných na internetových stránkách www.coi.cz. Podání návrhu i následná účast při mimosoudním řešení sporu je pro spotřebitele zdarma, přičemž veškeré případné náklady vzniklé v souvislosti s mimosoudním řešením sporu nese každá strana samostatně. Pro spotřebitele je volba mimosoudního řešení sporu dobrovolná.

Mimosoudní řešení sporu se řídí § 20d a násl. zák. č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele. Návrh na zahájení mimosoudního řízení musí obsahovat náležitosti dle § 20n zák. o ochraně spotřebitele. Návrh na mimosoudní řešení sporu lze podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy spotřebitel poprvé u prodávajícího uplatnil nárok, který je předmětem sporu.

 Doručením takového návrhu (s předepsaným obsahem) je mimosoudní řešení spotřebitelského sporu zahájeno. ČOI následně o tomto faktu vyrozumí obě strany.

Od momentu vyrozumění je prodávající povinen ve lhůtě 15 pracovních dnů poskytnout ČOI vyjádření ke skutečnostem uvedeným v návrhu. Na základě podkladů pak ČOI posoudí celý spor a připraví nezávislý a nezávazný posudek, který oběma stranám předloží. Na jeho základě by mělo dojít k dohodě. ČOI tak nebude ve sporu rozhodovat – cílem celého procesu je právě uzavření společné dohody stran sporu.

 Spotřebitelé, kteří mají bydliště v jiném členském státě EU, v Norsku nebo na Islandu, jsou oprávněni podat návrh k mimosoudnímu řešení svého sporu s prodávajícím prostřednictvím Evropského spotřebitelského centra v zemi jejich bydliště; seznam příslušných spotřebitelských center je dostupný na stránkách Evropské Komise pod http://ec.europa.eu/consumers/solving_consumer_disputes/non-judicial_redress/ecc-net/index_en.htm.

 Možnost podání návrhu na mimosoudní řešení sporu s prodávajícím se vztahuje výhradně na spory vyplývající z kupní smlouvy uzavřené mezi prodávajícím a spotřebitelem

http://www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/mimosoudni-reseni-spotrebitelskych-sporu-adr/

Ochrana osobních dat – Informace o kupujících na tomto e-shopu jsou uchovávány v souladu s platnými zákony České republiky, zejména se zákonem o ochraně osobních údajů č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších dodatků a předpisů. Zákazník uzavřením smlouvy (odeslanou objednávkou) souhlasí se zpracováním a shromažďováním svých osobních údajů v databázi tohoto e-shopu, tento souhlas může zákazník písemně kdykoli odvolat. Osobní údaje budou uchovávány a shromažďovány pouze za účelem uzavření kupní smlouvy, dodání zboží (předání potřebných údajů přepravci k dodání zboží), k případnému provedení reklamace a pro archivní účely o provedených nákupech. Osobní data nepředáme žádné další osobě.

Tyto obchodní podmínky jsou platné 12.1.2014. Tyto obch.podmínky se mohou bez předchozího upozornění změnit.

Děkujeme za přečtení.

Firma Eva Kremserová

Blahutovice 32, Jeseník nad Odrou, 74101

Zodpovědná osoba: Eva Kremserová

Adresa provozovatele: Eva Kremserová, Blahutovice 32, Jeseník nad Odrou, 74101

Provozovna: Blahutovice 32, Jeseník nad Odrou, 74101

IČ: 76507793

Tel.: 775 240 999

e-mail: info.radost@email.cz

Jsme plátci DPH.

ZPŮSOB DORUČENÍ POŠTOVNÉ BALNÉ
Geis Point
65,00 Kč 10,00 Kč
Geis
Doručení balíku přepravcem "do ruky" na Vámi zvolenou adresu obvykle do druhého pracovního dne od odeslání. NEPLATÍ V PŘEDVÁNOČNÍM OBDOBÍ, DORUČENÍ TRVÁ DÉLE
85,00 Kč 10,00 Kč
Česká pošta - BALÍK DO RUKY
od dne odeslání .. doručení do druhého prac. dne. (není pojištěno křehce) NEPLATÍ V PŘEDVÁNOČNÍM OBDOBÍ, DORUČENÍ TRVÁ DÉLE
96,00 Kč 10,00 Kč
Č. pošta Balík Do ruky KŘEHKÉ
Balík Do ruky, který bude pojištěn jako KŘEHKÝ, za případné rozbití zásilky nese zodpovědnost pošta
129,00 Kč 10,00 Kč
OBJEDNÁVKA NAD 3000 Kč
Při objednávce nad 3000,- Vám poštovné, balné nebude účtováno.
ZDARMA ZDARMA
Osobní odběr
Po předchozí domluvě osobní odběr na adrese Blahutovice - Jeseník nad Odrou.
ZDARMA ZDARMA
ZPŮSOB ÚHRADY POPLATEK
Převodem na účet
Platba předem převodem na účet č. 323026002/5500
BEZ POPLATKU
Dobírka
Platíte hotově přepravci při převzetí balíčku.
36,00 Kč
. . .
OBCHODNÍ PODMÍNKY ke stažení ve formátu PDF
.
KOŠÍK JE PRÁZDNÝ
TIP Při objednávce zboží nad 3.000,00 Kč bude odeslání objednávky ZDARMA